Є свої плюси і мінуси в тому, щоб особисто бути знайомим із дизайнером, коли думаєш про його одяг... Коли ти не спілкуєшся з людиною, то сприймаєш її працю абстраговано від особистості творця, ти наче більш об'єктивний - говорячи про одяг, мислиш лише відповідними категоріями.
Натомість коли дизайнер тобі добре знайомий, ти вже ніколи не говориш просто про одяг, ти завжди говориш про чиюсь працю.
Минуло кілька років із того часу, як я зрозуміла, що пора писати пост про бренд Kateryna Karol - адже людина, що просто займалася прикрасами з пластику, встигла стати кимось більшим.
І от тепер знову такий час. Глядач бачить лише результат, останню картинку, хоча процес міг початися не просто задовго до виходу моделі, що відкриває показ, а навіть раніше, ніж це усвідомив сам творець. Останні два сезони LFW показали мені, що бренд Kateryna Karol змінився, вийшов на якийсь новий рівень, хоча при цьому не зрадив ані себе, ані відданих клієнтів. Ми продовжуємо бачити динамічність і легкість, контрастні поєднанння фактур. Жодні фото не передають тієї ритміки руху, яка лініями, пасками, драпіровкою, ледь помітним звуком від прикрас бавить наш погляд на показах. Але щось невловимо змінилося у відчуттях від цього одягу. Більше чіткості. Кожна лінія як стук, крок, удар. І щось підказує, що сам дизайнер змінився також.
Як описати Катю Кароль — людину? Вона постійно в дітях, собаках, тканинах, клієнтах, акторах, помічницях, ідеях, тістечках, екранах. Дзига, яка не зупиняється, але все ж встигає призупинитись і посміхнутись саме тобі. Якби мене попросили закрити очі і думаючи про Катю сказати фразу, яка з нею асоціюється, то це було б “А давай ще зробимо ось це...” і вогники в її очах. У неї тисячі проблем і три тисячі рішень, але їй вдається залишатися легкою, це якась магія і саме ця магія є для мене найбільш цінною у її одязі. І зовсім юна дівчинка і геть поважна пані зможе підшукати собі щось підходяще серед її творінь, але коли я думаю, якою ж має бути та ідеальна жінка для цього одягу, я думаю про саму Катю, людину молоду і сильну, уже наповнену сенсом.
Як це, бути водночас художником, підприємцем, мамою, коханою, конкурентом, керівником, другом, і ще сотні граней і залишатися при своєму глузді, а на додачу мати гарний смак в одязі? Напевно треба володіти якимось секретом. Кароль поступово розкриває нам свої секрети — у шифрованих посланнях запрошень, в одязі, що трансформується легко і швидко у щось інакше, у своїх відбитках.
Цитуючи реліз:
“Інспірацією в створенні колекції стало візуальне зображення відбитка пальця людини - особливого, унікального, настільки подібного та водночас єдиного та неповторного. Концепція колекції - це слід, який ми залишаємо на речах, душах, житті людей. Одним доторком руки ми вриваємося стрімким потоком змін або непомітно ковзаємо, ледь зачепивши долі тих, хто поруч. Відбиток дуже символічний – це сенсор телефону, це ідентифікатор злочину, це просте торкання, чарівні лабіринти графіки, це особливість, яку ми маємо навіть не помічаючи, і можемо використовувати якщо зрозуміємо. Слід. Це сила впливу. Взаємодія і безперервний потік життя. Коли приходить розуміння відповідальності, коли торкаючись - хочеш не нашкодити, коли зрештою не хочеш впливати на світ - вдягай рукавички.”
Достатньо згадати скільки разів цей дизайнер приймав участь у благочинності, щоб зрозуміти її ставлення до питань впливу. Хоча вплив її значно ширший і складніший, ніж тільки це.
Друзі, якщо з якихось причин ви дотепер не звертали уваги на одяг від цього бренду, повірте, час справді настав.
Подивитися більше фото Ігоря Федоріва із двох останніх колекцій можна тут:
http://lvivfashionweek.com/designers/kateryna-karol/kateryna-karol-aw-2017
і тут:
http://lvivfashionweek.com/designers/kateryna-karol/kateryna-karol-ss-2018